2009.12.01.
07:32

Írta: mihalytoth

Újratöltve: Castrol Mintabolt weboldal

A castrolmintabolt.hu weboldalt jelentős piackutatás és vásárlói szokásvizsgálat után újraépítettük. Az eredeti, inkább termékeket szimplán bemutató oldalból ún. "value-added" oldalt akartunk építeni. Az egyes vásárlói csoportokat jobban kiszolgálni, és a termékek bemutatása helyett a célcsoportok szerint tanácsokkal szolgálni.

Célcsoportok:

  • családos 30+ férfi
  • női sofőr 25+
  • haszongépjárműves
  • autóimádó 30+
  • fiatal felnőttek (kalandorok) 25+

 

Az egyes célcsoportoknak megfelelő autóvásárlási és -használati szokások alapján szedtük szét a Castrol olajkínálatot és építettük fel a weboldal rendszerét.

A navigációt ezúttal nem egy menübe rendeztük, hanem egy nagy óriásmozaikra. Szokatlan megoldás, három hónap múlva kiderül, hogy működik-e.

Az oldalon helyet kapott egy olajkereső is, amivel a tudatos Castrol vásárlók 1 percen belül megtalálják a keresett terméket - így nem őrjítjük meg őket sem a jelentős átalakítással.

Az oldal címe: castrolmintabolt.hu

Szólj hozzá!

Címkék: marketing weboldal esettanulmány castrol

A bejegyzés trackback címe:

https://kerkom.blog.hu/api/trackback/id/tr811565585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása