A castrolmintabolt.hu weboldalt jelentős piackutatás és vásárlói szokásvizsgálat után újraépítettük. Az eredeti, inkább termékeket szimplán bemutató oldalból ún. "value-added" oldalt akartunk építeni. Az egyes vásárlói csoportokat jobban kiszolgálni, és a termékek bemutatása helyett a célcsoportok szerint tanácsokkal szolgálni.
Célcsoportok:
- családos 30+ férfi
- női sofőr 25+
- haszongépjárműves
- autóimádó 30+
- fiatal felnőttek (kalandorok) 25+
Az egyes célcsoportoknak megfelelő autóvásárlási és -használati szokások alapján szedtük szét a Castrol olajkínálatot és építettük fel a weboldal rendszerét.
A navigációt ezúttal nem egy menübe rendeztük, hanem egy nagy óriásmozaikra. Szokatlan megoldás, három hónap múlva kiderül, hogy működik-e.
Az oldalon helyet kapott egy olajkereső is, amivel a tudatos Castrol vásárlók 1 percen belül megtalálják a keresett terméket - így nem őrjítjük meg őket sem a jelentős átalakítással.
Az oldal címe: castrolmintabolt.hu