2010.03.24.
14:26

Írta: mihalytoth

Amikor a farok csóválja

A Castrol Mintabolt egy magyar kisvállalkozás, egy telephellyel Budapesten. Érdekessége, hogy önmaga egyedül végzi a márkanév tulajdonosának a kommunikációját sok esetben, hiszen önálló Castrol kampányt nemigen láthatunk.

Ezúttal a Budapest Motorshown állított önálló Castrol standot (a márkatulajdonos helyett). A mi dolgunk az volt, hogy ezt sikerre vigyük.

Feladat:

Értékesítő és adatgyűjtő stand létrehozása a Budapest Motorshown.

Stand kialakítása:

A stand bal oldalán zajlik az adatgyűjtés egy játékon keresztül, a jobb oldalon pedig a termékértékesítés. A stand felépítésénél fontos szempont volt, hogy behúzza a vevőket, ezért a frontfelület nem lett lezárva. A kassza funkcióját betöltő pult is egészen hátra került. Az oldalfalat csak a jobb oldalon, a termékek védelme érdekében raktuk fel, ott is csak egy alsó elemet. A bal oldalon azonban átjárható a stand.

Adatgyűjtés:

Az érdeklődők egy MotorIQ kvízt kitöltve megadták adataitkat (név, cím, telefon, email, jármű), mert cserébe Castrol ajándékokat kaptak. Az egyik ilyen ajándék egy fotó volt a csinos (kissé lengén öltözött) hostess lányokkal a stand hátoldalára ragasztott háttér előtt. Összesen 750 ilyen adatsort gyűjtöttünk össze, azaz 2 percenként egyet.

Értékesítés:

A jobb oldali "boltban" a termékek mellett egy pezsgőspohárban ki volt töltve az adott olaj. Ezzel a termékélményt sajátos megvilágításba helyeztük, hiszen teljesen szokatlan módon mutattuk be. A pezsgőspohár a termék prémium jellegét emelte ki, miközben "kézzelfoghatóvá" vált. Az érdeklődőket a bolt alkalmazzottai szolgálták ki. Kérdéseikre szakszerű válazokat kaptak a Castrol gyár kihelyezett szoftvere pedig konkrét ajánlásokat is adott egy-egy speciális kérdésre. Az értékesítés forgalma az átlagos bolti forgalom háromszorosa volt. Ezt az ügyfél kiugróan jó eredményként könyvelte el.

Utóhatás:

Az adatgyűjtés során az érdeklődők "Castroll Pass" kártyát kaptak, amellyel a kiállítási kedvezményen tudnak terméket vásárolni a boltban a kiállítást követő 2 hétben (03/31). Emellett az itt készült fotókat is a bolt weboldaláról lehet letölteni.

A http://castrolmintabolt.hu weboldal forgalma a három nap alatt már növekedett, az azt követő időben pedig megkétszereződött. Ezt igyekszünk fenntartani a begyűjtött emailekre elküldött emlékeztető emaillel a vásárlási határidő lejárta előtti héten.

Összegzés:

  • Az értékesítési célt (0+) elértük, sőt túlszárnyaltuk.
  • A begyűjtött adatok hosszú távú hasznot jelentenek az online kampányokban.
  • A Castrol márkanévhez magas ismertséget építettünk.
  • A terméket felfele pozícionáltuk.

 

Az ügyfél levele a promóció után:

"Köszönök mindent, amit a Motorshown (is) tettetek a Castrol Mintaboltért.
Most már tudom: a siker a földön hever, csak a KERKOMnak kell lehajolni érte...

GRATULÁLOK mindenhez !

SZJ"
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest kiállítás promóció stand adatgyűjtés motorshow castrol

A bejegyzés trackback címe:

https://kerkom.blog.hu/api/trackback/id/tr671865158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása