Ezúttal egy "nagyágyú", a Castrol Hungária bízott meg minket, hogy javítsuk a piaci pozícióját és öregbítsük a jó hírét a 30 évesnél idősebb családos budapesti férfiak körében.
Mit tudtunk róluk?
- Nagy eséllyel van gyerekük, aki 3-4-6-8-10-12 éves.
- Szereti a focit.
- Nem sportol rendszeresen, csak kanapéból (sajnos).
- Szeret drukkolni és meccset nézni.
- Van autója, ami valószínűleg családi autó (olajcsere: 10.000 km-ként vagy gyakrabban)
Hogyan értük el őket?
Szerveztünk egy gyerek focibajnokságot, amit az általános iskolákba is bejuttattunk. A résztvevő 500 vendégből 192 volt versenyző gyerek - ez kb. 180 budapesti család elérését jelenti. Mindehhez szereztünk egy elég nagy online ismertséget a témának, azaz a hatása tovább tart, mint a rendezvény napja.
Íme a rendezvényről készült prezentáció - mert a "nagyágyúk" ilyen jellegű beszámolót kérnek:
Megjegyzés: A rendezvény során összegyűjtött adatokat (email, autótípus, cím) a Castrol Mintabolt kisvállalkozás számára fogjuk hasznosítani - így a "nagyok" ezúttal segítettek a "kicsinek".