Feladatba kaptuk, hogy a 18 éve ugyanazzal az arculattal futó Esküvő Kiállítás és Vásár arculatát frissítsük fel és tervezzünk olyan eszközöket, amivel sikerrel tud idén megjelenni. Feladat volt a médiamix "felturbózása" is, hiszen korábban elsősorban óriásplakáton hirdettek, és ehhez használtak néhány kiegészítőt.
Nos, mi így csináltuk:
Mivel logoja nem volt a kiállításnak, ezért terveztünk egyet. Olyan megjelenést kerestünk, ami tartalmazza az ESKÜVŐ szót, de mégis logo irányba mozdul el. A "brénsztorming" után arra jöttünk rá, hogy az esküvő "maga az ÉS jel", hiszen minden esküvőn valahol feltűnik. Meghívón, ültetési renden, dekoráción, stb. Ez az "és" jel az összetartozást is szimbolizálja, sőt, még a mellérendelő mondatokban megfogalmazott definíciókban is a legfontosabb elem. Így lett a logo ez:
Az ügyfél kérése volt, hogy a helyszín és a dátum is szerepeljen benne, bár ezek az adatok inkább a logot kiegészítő elemek.
A médiamixben csökkentettük az óriásplakát felületek számát a korábi felére, míg számos új eszközt terveztünk be, pl: sajtóhirdetés, utcai gerilla megjelenés, facebook kampány, direkt hirdetések, kapcsolati háló (kiállítók), női online lapokban PR, programmagazinokban PR, stb.
Egy két megjelenés mintának:
Nyomtatott hirdetés
Facebook kampány:
A kampány még zajlik, ha vége, jövünk az adatokkal.