2010.10.26.
20:00

Írta: mihalytoth

A céges Thai masszázs - fogorvosok a gyóntatóban

Az idei DentalWorld Fogászati Konferencián két előadással jelentünk meg, az egyik a weboldalakról szólt, a másik a stratégiáról. Ennek következményeként fogorvosok sokasága jelentkezett céges auditra. Olyan ez, mint a thai masszázs: fájdalmas, de a végén jobb lesz.

A fogorvosoknak ilyen és ehhez hasonló kérdéseket teszünk fel:

- Kik a páciensei? Hol laknak? Hány évesek?
- Mely szolgáltatásokat veszik legtöbbet igénybe? Mi az eloszlásuk?
- Melyik szolgáltatás termel megfelelő árrést, hogy kifizesse a költségeit? Melyik tudna többet?

Amíg erre válaszolnak, sokan úgy érzik, mintha vallatnánk őket. Mégis, nem egy olyan fogorvos van, aki azt meséli, hogy soha egyetlen fillért sem költött marketingre, és soha egyetlen e-mailcímet sem kért el. Most viszont heti 3 betege van, amiből nem él meg. Mi legyen?

Első lépésnek két anyagot ajánlok elolvasásra, másodiknak pedig egy céges auditot.

Több vevőt? Több stratégiát! (PDF)
Konverziós weboldal szerkeszeti ábra (PDF)

Auditra pedig itt lehet jelentkezni:

http://kerkom.hu/kereskedelmi-kommunikacio

Szólj hozzá!

Címkék: fogorvos audit

A bejegyzés trackback címe:

https://kerkom.blog.hu/api/trackback/id/tr242403656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása