2009.05.27.
10:43

Írta: bobsz

Gazdagabb lehetsz.....

Gazdagabb lehetsz, egy gondolattal....

Kb két hete hétfőn kaptam egy mailt, ha tovább küldöd négy embernek, 4 nap múlva gazdag leszel, ha 8-nak két nap múlva...Tovább küldtem 4 embernek, mondván nem akarok én olyan hamar meggazdagodni...

Eljött a péntek, el is felejtettem már a hétfői e-mailt. Mikor aztán megtörtént az eset - kevesebb lettem egy drába bringával - gazdabb lettem egy gondolattal...

Ne gondolkodj negatívan, mert bevonzod a rosszat...

Hát sajnos én így jártam: átgondoltan, alaposan lezártam kedvenc (drága) bringám a Mammut előtt, és egy gondolat ott játszott az agyamban, "csak el ne lopják", "áááá nem fogják, hisz van két kamera is, ami rálát a területre..." S láss csodát, negyed óra múlva visszatérek, és a Kona bringámnak hűlt helye. Aznap 12.45-ig már az én bringám volt a második, amit elloptak a Mammut elől.

Végül is bejött az e-mail :), hiszen nem írta, hogy anyagiakban fogok gazdagodni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerkom.blog.hu/api/trackback/id/tr61146431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása