A válsághisztéria kapcsán sorra jelennek meg a cikkek, hogy a cégek milyen területen fogták vissza a költségeiket - egyik ilyen a kommunikáció. Ez az év éppen ezért a jó ötletek és azok jó kivitelezéséről szól, és nem annyira a drága reklámfelületekről.
Fogorvos ügyfelünknek szedtem össze néhány ötletet, amit olcsón és látványosan meg lehet oldani, és nagy eséllyel pácienst is szerez vele. Ekkor bukkantam rá egy régi eszköz nagyszerű újragondolására.
A hagyományos "oszlophirdetés" vagy "letépős hirdetés" ezzel a kis trükkel hihetetlenül izgalmassá válik. Érdemes továbbgondolni és más területekre is alkalmazni. Képzeljük csak el ugyanezt mondjuk gumiszervízzel, zipzárjavítóval, állatkereskedéssel, kozmetikával... most ennyi jutott eszembe, ahol alkalmazni tudnám kis átalakítással...
A feladat innentől kezdve csak az, hogy a megfelelő helyeken legyen kirakva az oszlophirdetés, hogy a potenciális vevők kellő gyakorisággal találkozanak vele.