2009.05.31.
10:51

Írta: mihalytoth

Olcsó Ötlet vs Drága Média

A válsághisztéria kapcsán sorra jelennek meg a cikkek, hogy a cégek milyen területen fogták vissza a költségeiket - egyik ilyen a kommunikáció. Ez az év éppen ezért a jó ötletek és azok jó kivitelezéséről szól, és nem annyira a drága reklámfelületekről.

Fogorvos ügyfelünknek szedtem össze néhány ötletet, amit olcsón és látványosan meg lehet oldani, és nagy eséllyel pácienst is szerez vele. Ekkor bukkantam rá egy régi eszköz nagyszerű újragondolására.

A kép nagyban itt...

A hagyományos "oszlophirdetés" vagy "letépős hirdetés" ezzel a kis trükkel hihetetlenül izgalmassá válik. Érdemes továbbgondolni és más területekre is alkalmazni. Képzeljük csak el ugyanezt mondjuk gumiszervízzel, zipzárjavítóval, állatkereskedéssel, kozmetikával... most ennyi jutott eszembe, ahol alkalmazni tudnám kis átalakítással...

A feladat innentől kezdve csak az, hogy a megfelelő helyeken legyen kirakva az oszlophirdetés, hogy a potenciális vevők kellő gyakorisággal találkozanak vele.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing kreatív hirdetés ötlet olcsó javaslat fogorvos

A bejegyzés trackback címe:

https://kerkom.blog.hu/api/trackback/id/tr21154523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása