2011.09.26.
10:18

Írta: mihalytoth

Rockabilly promóció 600 35+ autós adatért

Az I. Nemzetközi Veteránautó Kiállításra a Sportarénába két ügyfelünkkel közösen érkeztünk. Az EZWash + CastrolMB promóció elsődleges feladatául azt a cél tűztük ki, hogy legalább 500 db autós vendég emailcímét gyűjtsük össze. A másodlagos cél pedig az volt, hogy a promóciót követően legyen okunk többször is megszólítani őket, ezért rockabilly fotózásunk során mindenkiről készülhetett egy "időutazó" fotó a csodás oldtimerünkben. A három nap külön érdekessége volt, hogy KIZÁRÓLAG a mi standunkon lehetett beleülni a gyönyörű veterán autóba, ezért a vendégek örömmel léptek közelebb az adatgyűjtővel felkészült lányainkhoz.

 

Szólj hozzá!

Címkék: beszámoló promóció

A bejegyzés trackback címe:

https://kerkom.blog.hu/api/trackback/id/tr783257212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása