2010.10.27.
19:50

Írta: mihalytoth

KERKOM - Európai Kereskedelem Napja

Miért fontos egy marketinggel foglalkozó cégnek jelenlétével támogatni a kereskedelem ünnepét?

 

Íme néhány ok:

1. A marketing elsődleges célja vállalkozások nyereségességének javítása. Az, hogy a termék/szolgáltatás híre eljusson azokhoz a vevőcsoportokhoz, amelyek arra igényt tartanak. Hogy a vállalkozások vezetői azzal foglalkozhassanak, amihez értenek.

2. Mert itt találkozni lehet a "nagyokkal". Olyan szervezetek képviseltetik magukat, amelyek az ország GDP-jének előállításában nagy szerepet játszanak. Az ő véleményük és munkájuk nélkül meggyőződésem, hogy bajban lennénk mindannyian. A véleményeket azonban nem mindenkivel és nem mindig osztják meg. Itt és ekkor igen.

3. Mert tartozni kell valahová. Ha térfelet kell választanom, hogy a reklámszakma önmagát igazoló, kissé belteres, csak "netvörkingelő" közösségét vagy a kereskedők közösségét választom, akkor az utóbbi a szimpatikusabb. A kereskedő ugyan nem hoz létre terméket, de hidat ver az eladó és a vevő közé. Ez pedig olyasmi, ami hozzáadott érték.

És ha mindez nem volna elég, akkor azért mert NOMEN EST OMEN:

KER+KOM = Kereskedelmi Kommunikáció

http://www.kereskedelemnapja.hu

Szólj hozzá!

Címkék: európai napja kereskedelem

A bejegyzés trackback címe:

https://kerkom.blog.hu/api/trackback/id/tr42403629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása