Miért fontos egy marketinggel foglalkozó cégnek jelenlétével támogatni a kereskedelem ünnepét?
Íme néhány ok:
1. A marketing elsődleges célja vállalkozások nyereségességének javítása. Az, hogy a termék/szolgáltatás híre eljusson azokhoz a vevőcsoportokhoz, amelyek arra igényt tartanak. Hogy a vállalkozások vezetői azzal foglalkozhassanak, amihez értenek.
2. Mert itt találkozni lehet a "nagyokkal". Olyan szervezetek képviseltetik magukat, amelyek az ország GDP-jének előállításában nagy szerepet játszanak. Az ő véleményük és munkájuk nélkül meggyőződésem, hogy bajban lennénk mindannyian. A véleményeket azonban nem mindenkivel és nem mindig osztják meg. Itt és ekkor igen.
3. Mert tartozni kell valahová. Ha térfelet kell választanom, hogy a reklámszakma önmagát igazoló, kissé belteres, csak "netvörkingelő" közösségét vagy a kereskedők közösségét választom, akkor az utóbbi a szimpatikusabb. A kereskedő ugyan nem hoz létre terméket, de hidat ver az eladó és a vevő közé. Ez pedig olyasmi, ami hozzáadott érték.
És ha mindez nem volna elég, akkor azért mert NOMEN EST OMEN:
KER+KOM = Kereskedelmi Kommunikáció
http://www.kereskedelemnapja.hu