2009.03.20.
15:47

Írta: tudomatutit

kezdetek

Én vagyok az első hozzászóló. Ma péntek van(nem 13), elég nyugis a hangulat, dolgozgatunk, mókázgatunk:D

Tegnap nagyon vicces volt, Kriszta talált "macis" képeket a neten, én meg feltöltöttem az iwiwre:Dilyen címmel: Kriszta az irodában(tényleg ilyen:Dkis stahanovista:P)

Tegnap lement a Rosinter promo is...A héten nem is voltam kint a lányoknál. Állítólag kiment egy munkaügyis harcolni a hostess-jogokért:D Milyen körülmények között dolgoztatjuk őket:D

Kicsit téyleg fújt a szél, erre pörgött rá a két forma, de azt nem értetté, hogy vagy két réteg polár cucc van a felső ing alatt a lányokon. Mindegy, hogy ne legyen hiszt inkáb 15 perces körökben dolgoztak a promon, azaz 15 perc kint, 15 bent.

(Hihhhetetlen, hogy emberek mire rá nem érnek)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerkom.blog.hu/api/trackback/id/tr701014526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása