2009.05.26.
22:24

Írta: mihalytoth

Százezer forint szemét a postaládában

A minap az alábbi "levelet" szedtük ki a postaládából:

A levélben egy egyébként bizonyára jó minőségű, 100.000 Ft értékű terméket sikerült a tervezés hibája miatt szemétté változtatni.

Amikor a Libra marketingesei kitalálták, hogy újságszerű direkt marketing levelet küldenek, akkor azt is megmérhették volna, hogy a postaládák mérete mekkora.

Én megtettem, íme:

8 cm x 32 cm-es résen kell begyömöszölni egy annál 4 cm-rel szélesebb borítékot, azaz csak hajtva-gyűrve sikerül... vagy állítva, azaz a boríték felső harmada kilóg.

Mindez azért bosszantó, mert látszik, hogy sokat költöttek a grafikai-nyomdai munkára, hogy igényes legyen az eredmény, így viszont gyakorlatilag olyan a nagy műgonddal készített levél, mintha a kutya rágta volna meg.

Javaslom, hogy inkább A5 méretűre szerkesszék az anyagot, ami a megfelelő borítékban be fog normálisan férni a postaládába.

Kár ezért a szép kiadványért - ilyenkor látszik, hogy a marketingesnek néha fel kell kelni az íróasztala mellől.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing hiba javaslat dm boríték

A bejegyzés trackback címe:

https://kerkom.blog.hu/api/trackback/id/tr981145825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása