A minap az alábbi "levelet" szedtük ki a postaládából:
A levélben egy egyébként bizonyára jó minőségű, 100.000 Ft értékű terméket sikerült a tervezés hibája miatt szemétté változtatni.
Amikor a Libra marketingesei kitalálták, hogy újságszerű direkt marketing levelet küldenek, akkor azt is megmérhették volna, hogy a postaládák mérete mekkora.
Én megtettem, íme:
8 cm x 32 cm-es résen kell begyömöszölni egy annál 4 cm-rel szélesebb borítékot, azaz csak hajtva-gyűrve sikerül... vagy állítva, azaz a boríték felső harmada kilóg.
Mindez azért bosszantó, mert látszik, hogy sokat költöttek a grafikai-nyomdai munkára, hogy igényes legyen az eredmény, így viszont gyakorlatilag olyan a nagy műgonddal készített levél, mintha a kutya rágta volna meg.
Javaslom, hogy inkább A5 méretűre szerkesszék az anyagot, ami a megfelelő borítékban be fog normálisan férni a postaládába.
Kár ezért a szép kiadványért - ilyenkor látszik, hogy a marketingesnek néha fel kell kelni az íróasztala mellől.